• מוקדי שירות


    לשירותך עומדים מוקד השירות של הבנק: 


    מידע וביצוע פעולות בחשבון

    מוקד מסד Call בטלפון 2448* או 03-5130046

    שעות פעילות:

    ימים א'- ה' 07:15-20:00

    יום ו' וערבי חג: 07:15-14:00

    תמיכה טכנית באתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית

    מסד באינטרנט 2449* או 03-5130047

    שעות פעילות:

    ימים א'-ה': 08:00-20:00

    יום ו' וערבי חג: 08:00-15:00

    דואר אלקטרוני: support@fibi.co.il

    לתשומת לבך! 
    בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו. 

    משכנתאות

    מוקד משכנתאות בטלפון 3533*

    לקבלת שעות פעילות המוקד

    דיווח אובדן כרטיסי אשראי

     בכל מקרה של אובדן/גניבת כרטיס אשראי, יש להתקשר באופן ישיר ומיידי למוקדי הדיווח בהתאם לסוג הכרטיס

    לרשימת מספרי הטלפון של מוקדי הדיווח השונים לחץ כאן

    דיווח אובדן/גניבה של מכשיר נייד על אובדן/גניבת מכשיר נייד יש לדווח בטלפון 03-5130616 


    צור קשר - נושאים כלליים

    פניות בנושאים כלליים ניתן לשלוח למייל בכתובת: supportm@bankmassad.co.il.


    אנא ציין בפנייתך את מירב הפרטים, על מנת לאפשר לנו בירור יעיל ומזורז: שם מלא, ת.ז, שם סניף, טלפון, כתובת מייל.

    היחידה לפניות הציבור

    בנק מסד רואה עצמו מחויב להעניק לך את השירות המיטבי בכל ערוצי הפנייה ומייחס חשיבות רבה לשביעות הרצון שלך.

    עם זאת, אם במהלך הפעילות השוטפת לא קיבלתם מענה מלא לציפיותיכם, מחלקת פניות הציבור עומדת לרשותכם בכל עת ולכל עניין ותשמח לעזור. 


    לתשומת ליבך!

    לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות היחידה. הוראות לביצוע וכן בירורים/בקשות/הצעות

    יש להפנות ישירות לסניף בו מתנהל חשבונך או למוקד מסד Call בטלפון 2448*.

    באפשרותך לפנות למחלקת פניות הציבור באמצעות האתר - טופס פנייה אלקטרוני


    בטלפון   03-5641347 

    בפקס     03-7170598

    דוא"ל    pniyot@bankmassad.co.il

    בדואר            בנק מסד
                        היחידה לפניות הציבור
                        רח' אבא הלל 12, רמת גן
                        מיקוד  5250606


    לאמנת השירות של פניות הציבור לחץ כאן

    כמו כן, בחגי תשרי, בערבי החג, בפורים ובחוה"מ סוכות ופסח משרדי ההנהלה הראשית ומחלקת פניות הציבור של הבנק יהיו סגורים.

    דרכי התקשרות עם רכז נגישות:
    בכל שאלה/פנייה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות, ניתן לפנות לרכז הנגישות בקבוצת הבינלאומי.