שירותים באפליקציה

בנקאות פתוחה

הבנקאות הפתוחה מאפשרת ללקוחות הבנק ליהנות ממוצרים ושירותים פיננסיים חדשניים אך עשויים להיות טמונים בה סיכוני אבטחת מידע.

ההסכמה לשימוש בבנקאות פתוחה  משמעותה  גישה של צד ג' למידע ופעולות פיננסיות שלכם כמו ייזום תשלומים, תנועות בחשבון, יתרה, עמלות, חסכונות,

ניירות ערך, נתוני אשראי ועוד.

על כן הבנק ממליץ על הפעולות הבאות:

לוודא כי צד ג' פועל בהתאם להוראות חוק שירות המידע הפיננסי

אין למסור שם משתמש סיסמא קבועה ו/או סיסמא חד פעמית של החשבון המתנהל בבנק לאף גורם.

מולטי בנק

ריכוז מידע מכל החשבונות בכל הבנקים במקום אחד – פשוט ונוח!
  • נותנים הסכמה לשיתוף מידע מבנקים אחרים
  • צופים באפליקציה ביתרות ותנועות העו"ש מכל הבנקים, במקום אחד!
  • בכל רגע ניתן לבטל את ההסכמה לשיתוף המידע 
איך זה עובד?
  • מהו שירות  MultiBank?
    שירות מולטי בנק מציג ריכוז מידע פיננסי מכל החשבונות בכל הבנקים במסך אחד. בשלב הראשון ניתן לצפות בשירות מולטי בנק בריכוז היתרות ותנועות העו"ש מבנקים אחרים לצד המידע בחשבונך בבנק. בהמשך ניתן יהיה להוסיף סוגי מידע נוספים מבנקים אחרים: כרטיסי אשראי, הלוואות, פיקדונות וחסכונות ועוד.
  • למי מיועד השירות? 
    השירות מיועד ללקוחות המנהלים חשבונות פרטיים ועסקיים של יחידים בלבד (שאינם תאגידים) אשר מנהלים גם חשבון בבנק אחר.
    *במידה ויש לך יש גישה ליותר מחשבון אחד באמצעות קוד המשתמש איתו בוצעה ההתחברות לאפליקציה, ואין לך חשבון בבנק אחר, אפשר להצטרף לשירות מולטיבנק ולצפות בריכוז מידע עבור החשבונות בבנק.
  • איך נותנים הסכמה לשיתוף מידע מבנק אחר?
    בוחרים  את הבנק בו מתנהל החשבון, את סוגי המידע והתקופה לשיתוף המידע. מועברים לאפליקציית הבנק שבחרתם ונותנים הסכמה לשיתוף המידע. בסיום התהליך חוזרים אוטומטית לאפליקציית הבנק. במידה ומתקבל אישור מהבנק האחר, ניתן יהיה לצפות בריכוז המידע הפיננסי.
    *במידה ויש לך יש גישה ליותר מחשבון אחד באמצעות קוד המשתמש איתו בוצעה ההתחברות לאפליקציה, יש לסמן תחילה את החשבונות בבנק בהם מעוניינים לצפות בריכוז מידע פיננסי.
  • איך מבטלים את ההרשאה לשיתוף מידע? 
    בכל עת, ניתן לבטל את ההרשאה לשיתוף מידע מבנק אחר מתוך מסך "ניהול חשבונות ". הביטול מתבצע באופן מיידי.
  • האם השירות כרוך בתשלום?
    השירות אינו כרוך בתשלום.
    הבנק שומר לעצמו את הזכות לגרוע או להוסיף פרטי מידע לשירות בהתאם לשיקול דעתו ללא הודעה מוקדמת.
 

פתיחת חשבון ישירות באפליקציה

למי זה מתאים?

לתושבי ישראל שחגגו יום הולדת 18
לפותחי חשבון יחיד שאינו בנאמנות וללא שותפים
לבעלי תושבות מס בישראל בלבד
למי שאין חשבון בבנק מסד

להורדת האפליקציה סרקו את הקוד

להורדה לגולשים באתר המותאם:

    

 

התהליך באפליקציה פחות מתאים לך? רוצה להיפגש פנים אל פנים בסניף?

נתחיל את התהליך כאן באתר, נשלים פרטים, נתאם פגישה וניפגש בסניף לפתיחת החשבון.

קדימה, להתחיל

הצטרפות לייעוץ השקעות בדיגיטל

מצטרפים לשירות ייעוץ השקעות בקלות באמצעות האתר או האפליקציה!

ללא צורך להגיע לסניף יותר לחתום על הסכם ייעוץ!
מרגע ההרשמה באתר תוך שני ימי עסקים, יועץ השקעות יחזור אליכם בכדי לתת לכם שירות ייעוץ.

כיצד נרשמים?

באתר - נכנסים לתפריט שוק ההון> ייעוץ השקעות>הצטרפות לייעוץ השקעות.
באפליקציה - נכנסים לתפריט הראשי > שוק ההון>צירוף לשירות ייעוץ להשקעות.

פעולות בפיקדונות וחסכונות באינטרנט

שדרגנו את מסך ריכוז הפקדונות וחסכונות באתר ובאפליקציה והוספנו פעולות.
מעכשיו תוכלו לבצע את כל הפעולות בעצמכם:

  • עדכון הו"ק (שינוי מועד וסכום הו"ק)
  • חידוש הו"ק ( להו"ק שמוקפאות או מבוטלות)
  • הוספת סכום חד פעמי לחסכונות בהוראת קבע המאפשרים זאת (לדוגמא חיסכון גמיש)
  • ביטול/חידוש לפקדונות מתחדשים
  • משיכה ביום התחנה (לחסכונות אפשרות גם למתן הוראה עתידית למשיכה)

את הפעולות ניתן למצוא בתפריט פקדונות וחסכונות> מסך "הפיקדונות וחסכונות שלי" והן ניתנות לביצוע למשתמשים מרמת שירות שנייה - קל ונוח ללא צורך לפנות לסניף.

אפליקציית מסד

בנק מסד מזמין אותך ליהנות מאפליקציה בנקאית מתקדמת המאפשרת לך לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות, לצפות במידע אישי ולקבל מידע פיננסי כללי.
 

להורדת האפליקציה חפש "בנק מסד " בחנות ה- App Store.

האפליקציה מציעה מגוון שירותים:

  • עדכון פרטים אישיים באפליקציה
  • הגדלת סכומי העברות אקראיות  - ביצוע העברות מאובטחות גם באפליקציית המובייל.
  •  הזדהות מהירה באפליקציית הבנק - כניסה לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמא בלבד.
  • "נתונים בקליק" - צפייה מהירה ביתרה עדכנית ושווי תיק ני"ע ללא צורך בהזדהות.
  • "הודעות בשבילך" - שירות המאפשר לך קבלת הודעות בטלפון בנושאים המעניינים אותך ועכשיו, חדש!! הודעות אישיות-הודעות אודות ניהול החשבון שלך.
  • ניווט נוח ופשוט בין הנושאים השונים והפעולות.

   הפעולות שניתן לבצע באמצעות האפליקציה:

  • העברת כספים לאנשי קשר
  •  הפקדת שיק בסלולר.
  • הזמנת פנקסי שיקים.
  • שחזור סיסמא שנחסמה/נשכחה.
  • איתור סניפים וניווט ישיר לסניף באמצעות תוכנת ניווט.
  • פקדונות וחסכונות-הפקדה לפקדונות וחסכונות, הוראת קבע להפקדה לחסכונות כולל מתן כינוי לחסכון, חידוש/ביטול לפיקדון, משיכה מפיקדון יומי.
  • העברות שקליות–העברות לחשבון אקראי, מוטב מוגדר והעברה בין חשבונותיי.
  • הלוואות – הלוואת און ליין, שינוי/פירעון הלוואה.
  • מטבע חוץ - קנייה ומכירה של מט"ח.
  • ניירות ערך -  מסחר בניירות ערך ישראלים, מסחר בניירות ערך זרים.
  • מידע רחב בתצוגה מתקדמת–כגון השוואה גרפית בניירות ערך, תצוגה סיכומית בנושאים השונים עם אפשרות לעבור לתצוגה מפורטת.
     

האפליקציה תומכת במכשירי iphone, ipad מגרסת IOS 13 ומעלה ומכשירי אנדרואיד בעלי גרסת אנדרואיד 6  ומעלה.
הכניסה לאפליקציה מתבצעת באמצעות הכנסת פרטי הזיהוי לשירות האון ליין באפליקציה.
הזדהות באמצעות טביעת אצבע\פנים\ביומטרי תתאפשר במכשירים תומכים בלבד.

ביצוע פעולות באמצעות האפליקציה יתאפשר ללקוחות המנויים לשירות האון ליין ברמת השירות המתאימה לפעולה המבוקשת.

 

הזדהות מהירה

מהיום תוכל להיכנס לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמא בלבד בקלות ובמהירות!
הכניסה מתבצעת באמצעות מסך הכניסה של האפליקציה.
כל שעליך לעשות הוא לבצע מראש רישום ראשוני לשירות באמצעות קוד משתמש וסיסמא.

לאחר ביצוע הרישום הראשוני, תוכל לבחור בשיטת הזיהוי המועדפת עליך:

  • הזדהות באמצעות סיסמא בלבד:
    זוהי ברירת המחדל שנקבעת לאחר שתבצע את הרישום הראשוני (לא נדרש לבצע כל רישום נוסף).
  • הזדהות באמצעות טביעת אצבע:
    לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדת טביעת האצבע, אישור תנאי השימוש וזיהוי נוסף ע"י אימות באמצעות SMS.
    הזדהות באמצעות טביעת אצבע תתאפשר במכשירים תומכים בלבד: IPhone, IPad) IOS) מגרסת מערכת הפעלה 8 ומעלה ואנדרואיד מגרסת
    מערכת הפעלה 6 ומעלה.
  • הזדהות באמצעות תבנית:
    לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדרת התבנית המועדפת עליך ולאישור תנאי השימוש.

כיצד מבצעים את הרישום הראשוני? 

  • לחץ על כפתור "כניסה" המצוי במסך הכניסה של האפליקציה
  • במסך "משתמש חדש" - הזן את קוד המשתמש שלך.
  • במסך "הזדהות בסיסמא" - הזן את סיסמתך.
  • בשלב זה - נכנסת לחשבונך באפליקציה.
  • מעתה ואילך, קוד המשתמש שלך שמור ובכניסות הבאות יהיה עליך להזין רק את סיסמתך (האפליקציה תבצע זאת אוטומטית כי זוהי ברירת המחדל).

כיצד ניתן לשנות את שיטת הזיהוי לטביעת אצבע או תבנית?

  • ראשית, עליך לבצע את הרישום הראשוני.
  • היכנס לחשבונך, בחר בפעולה "הזדהות חכמה" מתפריט הפעולות (מצוי בצידו השמאלי העליון של המסך).
  • במסך "ניהול שיטות הזדהות" - בחר בשיטת הזיהוי המועדפת עליך והמשך לפעול בהתאם להנחיות.

העברת כספים איש קשר

חייבים להעביר כסף לחבר ואין לכם את מספר החשבון שלו?
צריכים לשלם לטכנאי מבלי לרשום שיק?

השירות החדש מאפשר ביצוע העברת כסף בש"ח ע"י לקוחות פרטיים המנויים לשירותי האינטרנט ברמת שירות רביעית, למוטב המוגדר כ"איש קשר" בספר הטלפונים של המכשיר הסלולרי של הלקוחות או לפי מספר טלפון סלולרי של המוטב ללא צורך בפרטי חשבון המוטב.
ניתן לבצע העברה למוטבים בכל הבנקים בישראל, עד סכום של 3,000 ₪ להעברה, בכפוף לרף החודשי של ההעברות המותרות בהעברה למוטב אקראי.

איך זה עובד?

  • מזדהים בכניסה לאפליקציה.
  • בוחרים באפשרות "העברה לאיש קשר" ממסך "העברת הכסף" באפליקציה.
  • בוחרים למי רוצים להעביר את הכסף מתוך רשימת אנשי הקשר במכשיר, או ע"י הוספת איש קשר באמצעות לחיצה על כפתור "הוספת איש קשר" בתחתית המסך.
  • מקלידים כמה רוצים להעביר, ניתן לבצע העברה בסכום של עד 3,000 ₪ לפעולה) ועד סכום רף חודשי של 50,000 ₪ הכולל את סכום ההעברות האקראיות והתשלומים לבזק וחברת חשמל המבוצעות במהלך אותו החודש).
  • בוחרים את מטרת ההעברה מתוך האפשרויות הבאות: העברה (ברירת מחדל),משכורת, שכר דירה, רכישת נכס, רכישת רב, תשלום מזונות, תרומה או ועד בית. בנוסף יוכל הלקוח להזין טקסט חופשי בשדה סיבת ההעברה.
  • לאיש הקשר תישלח הודעת SMS עם קישור הכולל קוד אימות כאשר איש הקשר ילחץ על הקישור, יופנה לאתר מותאם שבו יזין את: שמו, פרטי חשבונו וסכום ההעברה ובכך ישלים את פעולת ההעברה.

בלחיצה על העברה במסך ההיסטוריה, ניתן יהיה לראות את סטטוס העברה כדלהלן:

  • בוצעה - תהליך ההעברה הושלם ע"י המוטב והכסף הועבר לחשבונו.
  • ממתינה לאישור - בקשת ההעברה נשלחה ע"י הלקוח, אך טרם הושלמה ע"י המוטב.
  • לא בתוקף - המוטב לא השלים את ההעברה בפרק הזמן שהוקצב לכך (עד סוף יום עסקים הבא). במקרה כזה, ההוראה מבוטלת וחשבון המעביר יזוכה בסכום ההעברה.
  • בוטלה על ידך - הלקוח ביטל את ההעברה (ניתן לבטל את ההעברה רק כאשר היא בסטטוס "ממתינה לאישור").

לצפיה בסרטון הדרכה לחץ כאן 

נתונים בקליק

צפייה מהירה בנתונים בחשבונך ללא צורך בהזדהות
שירות "נתונים בקליק" מאפשר לך לצפות במכשירך הנייד ביתרה העדכנית בחשבונך ובשווי תיק ני"ע שלך - ללא צורך בהזדהות.
השירות מאפשר לצפות גם ב- 4 תנועות עו"ש אחרונות ובחיוב כרטיס אשראי קרוב.

כיצד תירשם לשירות "נתונים בקליק"?

היכנס לאפליקציית בנק מסד

בחר בפעולה "שירות נתונים בקליק" מתפריט פעולות או מהתפריט הראשי:

סמן את סוגי היתרות בחשבונך בהם תרצה לצפות ואשר את תנאי השירות:

לאחר אישורך, תוכל לצפות ביתרות שביקשת לראות בלחיצה על "לחץ לנתונים בקליק" במסך הכניסה לאפליקציה.

שאלות ותשובות:

מה זה נתונים בקליק?
"נתונים בקליק" מאפשר לך לצפות במהירות ביתרה העדכנית בחשבונך כולל 4 פעולות אחרונות, חיוב קרוב של סך כל כרטיסי האשראי ובשווי תיק ניירות הערך שלך , מבלי להזין מחדש את פרטי הזיהוי שלך בכניסה לחשבון. 

כיצד נרשמים ל "נתונים בקליק" ?
ניתן להירשם באפליקציית הבנק באנדרואיד דרך תפריט הפעולות לאחר ביצוע ההזדהות. לקוח שלא יבצע רישום לשירות, לא יוכל ליהנות משירות חדש זה.

מי יכול להירשם לנתונים בקליק?
לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.

האם לאחר ההרשמה היתרה תהיה זמינה ונגישה עבורי באופן מידי?
כן, לאחר ההרשמה תוכל לצפות ביתרה כבר במסך הכניסה לאפליקציה ע"י הקלקה על שורת "נתונים בקליק".

איבדתי את המכשיר - כיצד אוכל לבטל את רישומי לבדיקת יתרה בקליק?
ניתן לפנות אל התמיכה הטכנית בטלפון מספר 2449*. 

אם ברשותי מספר חשבונות בבנק - האם אוכל לצפות ביתרה של כל אחד מהם?
כן, באפשרותך לצפות ביתרה של כל חשבונותיך הקשורים של משתמש זה.

כיצד ניתן לדפדף בין החשבונות?
המעבר בין החשבונות נעשה על ידי החלקה (swipe) נוספת על גבי איזור הצגת היתרה.
מה עלי לעשות אם לא הוצגה לי האפשרות להירשם לנתונים בקליק, או שלא הצלחתי להירשם?
עליך לוודא כי ברשותך גרסה עדכנית של האפליקציה. במידה וגם לאחר העדכון עדיין לא הצלחת להירשם, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית בטלפון 2449*.

תנאי השימוש באפליקציה

הודעות בשבילך

שירות באפליקציית מסד המאפשר לך לקבל הודעות כלליות ואישיות  והצעות ערך של שירותים ומוצרים המתאימים לך באופן אישי ישירות לנייד שלך בצורה קלה ומהירה.
לצורך קבלת השירות יש לבצע עדכון של האפליקציה הזמינה ללקוחות דרך החנויות המקוונות (Apple, Google).
ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מהחנות המקוונת של App Store/ Google Android Play.

איך מצטרפים לשירות?
הצטרפות מתבצעת באמצעות האפליקציה לאחר הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמא עליך לבחור מתפריט הפעולות "הודעות בשבילך".

תוכל לבחור את סוגי ההודעות שיתקבלו:

  • הודעות כלליות – עדכונים בנושא שעות פעילות הסניף, מנהל סניף חדש, תוספות באפליקציה וכו'.
  • הצעות ערך – הודעות בגין מוצרים ושירותים שעשויים לעניין אותך.
  • הודעות אישיות - הודעות אישיות בדבר אירועים בחשבון.


לאחר בחירת סוגי ההודעות יש לאשר את תנאי השימוש ולבחור במקש "אישור".
לאחר בחירה במקש "אישור" תוצג הודעה כי הבקשה נקלטה ותוכל להוסיף חשבונות נוספים לשירות.

כיצד מצרפים מספר חשבונות  לשירות?
לחץ על "הוסף חשבון" או באמצעות מסך ההצטרפות > בחירה במספר חשבון חדש בתיבת "מספר חשבון".
שימו לב ! במקרים בהם המכשיר אינו זמין (אבד/ נגנב וכד') יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית במספר טלפון 03-5130616 הזמין 24 שעות.

 

כרטיסי אשראי

שדרגנו את אזור כרטיסי אשראי באתר ובאפליקציה והוספנו פעולות לכרטיסי max. 
הגדרות בכרטיס MAX
מאפשר לך לשלוט בחיוב כריובי כרטיס האשראי שבחרת ע"י הגדרת אמצעי שליטה בכרטיס.
אפשרויות לחסימת ביצוע עסקאות :
  • חסימת עסקאות באינטרנט בארץ
  • חסימת עסקאות אינטרנט בחו"ל
  • חסימת עסקאות בבתי עסק בחו"ל עם הכרטיס 
את הפעולות ניתן למצוא באתר ובאפליקציה: כרטיסי אשראי > שינויים בכרטיסי אשראי > פעולות בכרטיסי אשראי > הגדרות והתראות.

הפעלת כרטיס 
מאפשר לך להפעיל את כרטיס האשראי החדש/מחודש שנשלח לביתך באמצעות האתר או אפליקציית הבנק.
 
לביצוע הפעולה: כרטיסי אשראי > פעולות בכרטיסי אשראי > הפעלת כרטיס.

ביצוע פעולות באמצעים הישירים הינם בהתאם לקיום הרשאה מתאימה בחשבון. התנאים המלאים והמחייבים של כל שירות/מוצר הינם כמפורט במסמכי הבנק ביחס לאותו שירות/מוצר וכפופים להסדרים הנהוגים בבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות/המוצר המוצע או להפסיק להציעו בכל עת.