• העברת כספים לאנשי קשר

    שירות חדש בבנק "העברה לאיש קשר" באמצעות האפליקציה הסלולרית של הבנק בקלות ובמהירות


    רוצים להעביר כסף לחבר ואין לכם את מספר החשבון שלו?

    צריכים לשלם לטכנאי מבלי לרשום שיק?
    השירות החדש מאפשר ביצוע העברת כסף בש"ח ע"י לקוחות פרטיים המנויים לשירותי האינטרנט ברמת שירות רביעית, למוטב המוגדר כ"איש קשר" בספר הטלפונים של המכשיר הסלולרי של הלקוחות או לפי מספר טלפון סלולרי של המוטב ללא צורך בפרטי חשבון המוטב.
    ניתן לבצע העברה למוטבים בכל הבנקים בישראל, עד סכום של 3,000 ₪ להעברה, כפוף לרף החודשי של העברות המותרות בהעברה למוטב אקראי.


    כיצד זה עובד?

    מזדהים בכניסה לאפליקציה ובוחרים באפשרות "העברה לאיש קשר" ממסך "העברת כסף" בוחרים למי רוצים להעביר את הכסף מתוך רשימת אנשי הקשר.
    מקלידים כמה רוצים להעביר.
    בוחרים את מטרת ההעברה מתוך רשימה או מקלידים אותה.
    לאיש הקשר תישלח הודעת SMS עם קישור הכולל קוד אימות.
    כאשר איש הקשר ילחץ על הקישור, יופנה לאתר מותאם שבו יזין את: שמו, פרטי חשבונו וסכום העברה
    ובכך ישלים את פעולת ההעברה. 


    לפרטים המלאים אודות השירות לחץ כאן

  • דואר און ליין

    דואר און ליין  הוא שירות של הבינלאומי, שמאפשר לקבל בחינם את כל הדואר הבנקאי לחשבון האישי והפרטי שלכם באתר הבנק

    בשירות דואר און ליין תוכלו לעיין בכל מכתב שנשלח אליכם מהבנק  בשנתיים האחרונות, לשמור ולהדפיס אותם בהתאם לצרכים שלכם ולרלוונטיות המידע


    היתרונות של דואר אונליין

    - דברי הדואר בטוחים ומאובטחים בתוך התיבה האישית שלכם באתר המאובטח

    - ניתן למיין, להדפיס ולשמור את כל ההודעות במחשב האישי

    - בכל עת ניתן לצפות בכל אחד מעותקי המכתבים שנשלחו ללקוח בשנה האחרונה

    - השרות ניתן בחינם

    - השרות חוסך נייר ונמצא תמיד בהישג יד

    ניתן להצטרף באתר בבנקאות ישירה -> הבינלאומי באינטרנט -> שירותי אונליין

    להצטרפות לשרות לחצו כאן >>>

  • הודעות בשבילך

    שירות חדש באפליקציה הסלולרית – הודעות בשבילך

    שירות חדש באפליקציית מסד המאפשר לך לקבל הודעות כלליות ואישיות  והצעות ערך של שירותים ומוצרים המתאימים לך

    באופן אישי ישירות לנייד שלך בצורה קלה ומהירה.

    לצורך קבלת השירות יש לבצע עדכון של האפליקציה הזמינה ללקוחות דרך החנויות המקוונות (Appale, Google).

    ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מהחנות המקוונת של App Store/ Google Android Play.


    איך מצטרפים לשירות?

    הצטרפות מתבצעת באמצעות האפליקציה לאחר הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה עליך לבחור מתפריט הפעולות "הודעות בשבילך".


    תוכל לבחור את סוגי ההודעות שיתקבלו:

    הודעות כלליות – עדכונים בנושא שעות פעילות הסניף, מנהל סניף חדש, תוספות באפליקציה וכו'.

    הצעות ערך – הודעות בגין מוצרים ושירותים שעשויים לעניין אותך.

    הודעות אישיות - הודעות אישיות בדבר אירועים בחשבון.

    לאחר בחירת סוגי ההודעות יש לאשר את תנאי השימוש ולבחור במקש "אישור".

     

    לאחר בחירה במקש "אישור" תוצג הודעה כי הבקשה נקלטה ותוכל להוסיף חשבונות נוספים לשירות.

     

    כיצד מצרפים מספר חשבונות  לשירות?

    לחץ על "הוסף חשבון" או באמצעות מסך ההצטרפות > בחירה במספר חשבון חדש בתיבת "מספר חשבון".


    לתנאי השימוש בשירות

     

    שימו לב ! במקרים בהם המכשיר אינו זמין (אבד/ נגנב וכד') יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית במספר טלפון 03-5130616 הזמין 24 שעות.

  • עמדה להפקדה עצמית

    עמדות מסד בשירות עצמי מאפשרות לך להפקיד שיקים באופן עצמאי, ללא תור 24 שעות ביממה,

    בעמדות המצויות בסניפים  ובכך לחסוך זמן ועמלות. ניתן להפיק גם דפי מידע על החשבון.


    איך השירות עובד?

     

    השימוש בעמדה נעשה באמצעות כרטיס אשראי/סניפומט שהונפק על ידי אחד הבנקים בקבוצת הבינלאומי.

     

     כיצד מתבצעת ההפקדה?

     

     יש להכניס את הכרטיס המגנטי ולהקיש את הקוד הסודי. לאחר האישור הכרטיס יתקבל חזרה.


    יש לבחור בשירות הפקדת שיקים.


    יש לפעול ולהקיש את הנתונים בהתאם להנחיות.

     

    בסיום הפעולה תקבל את תדפיס ההפקדה עם צילום השיק. את התדפיס ממולץ לשמור עד למועד הופעת הפעולה בחשבון. 

      

    הבהרות חשובות:

     

      ניתן להפקיד שיקים בשקלים בלבד.

     

      ניתן להפקיד עד 20 שיקים בפעולה אחת.

     

      בהפקדה לטובת צד ג'*, ניתן להפקיד עד לסכום של 50,000 ש"ח.

     

      ניתן להפקיד לחשבון הכרטיס שיקים בסכום של עד 250,000 ש"ח לשיק.

     

      ניתן להפקיד לכל אחד מסניפי הבנקים בקבוצה.

     

      לא ניתן להפקיד שיקים המשוכים על בנקים שאינם בישראל, לרבות הרשות הפלסטינית.

     

      לא ניתן להפקיד שיק שסחירותו נאסרה ובעלי החשבון אינם המוטבים (למוטב בלבד).

     

      לא ניתן להפקיד שיק שפרעונו עתידי או שמועד פרעונו עבר לפני חצי שנה ויותר.

       

      לא ניתן להפקיד שיק שנעשה בו שימוש אסור, בניגוד להוראה המודפסת על גבי השיק.

     

    יום ההפקדה לגבי שיקים שהופקדו באמצעות העמדה, ייקבע בהתאם למפורט במסך ההפקדה.

     

     
    *הפקדה לצד ג' - הפקדה לצד ג' נחשבת כהפקדה לחשבון השונה מחשבון הכרטיס או הפקדה בעמדה הממוקמת בסניף

    של בנק שאינו הבנק אליו משויך חשבון הכרטיס.

  • פיבי הבנקאית הוירטואלית

    אנו שמחים להשיק את פיבי, העוזרת הווירטואלית שלך!

    פיבי העוזרת הווירטואלית, תלווה אותך בכל כניסה לאתר ולאפליקציה במטרה לספק לך חוויות גלישה מתקדמת ומותאמת אישית עבורך.

    במסגרת שירות חדש זה, יוצג לך מידע עדכני המתייחס לפעילות בחשבונך וכן טיפים שימושיים ועדכניים לחסכון בזמן ובכסף, עדכונים ומידע חשוב.

     

    לדוגמה:

    • סיכום והתפלגות ההוצאות החודשיות בחשבון
    • סכומי כסף גבוהים שנמשכו
    • שיקים שהופקדו בחשבון
    • משכורת נכנסת
    • ניצול מסגרת אשראי בחשבון
    • מחזור משכנתא
    • התראה על משיכה כפולה באותו יום ממכשיר סניפומט
    • עדכון על סיום תוקף קרוב של כרטיס האשראי
    • ועוד ועוד

    ההודעות מסווגות לשלושה צבעים, בהתאם לסוג ההודעה:

    • הודעות בעלות רקע ירוק מתייחסות לחסכון בהוצאות ו/או טיפים לסביבה ירוקה.
    • הודעות בעלות רקע כחול מתייחסות לעדכונים ומידע על החשבון.
    • הודעות בעלות רקע כתום מתייחסות לאירועים בחשבון שמוצע לבדוק או לשקול פעולה לגביהם.

    השירות אינו כרוך בתשלום ויינתן באופן אוטומטי, ללא צורך בהצטרפות.

  • עדכון פרטים אישיים באפליקציה ובאתר

    החלפתם מספר טלפון ? שיניתם מייל?

    מהיום תוכלו לעדכן את פרטי הטלפון וכתובת המייל האישיים שלכם ישירות באפליקציה או באתר 

    השירות נמצא תחת לשונית שירותים ומידע כללי

  • מערכת זה"ב

    מערכת זה"ב הינה מערכת מתקדמת, יעילה ואמינה להעברת כספים בשקלים:

    • המערכת הושקה ב-2007 ע"י בנק ישראל ומתופעלת על ידו.
    • מערכת זה"ב מאפשרת להעביר כספים בשקלים באופן מיידי - בטווח זמן של לכל היותר שעתיים
    • מרגע אישור הפעולה - בין בנקים בישראל, העברה הינה סופית (אינה ניתנת לביטול) ומשתקפת בזמן אמת הן בחשבון המעביר והן בחשבון המוטב.
    • העברות הכספים במערכת זה"ב מתבצעת רק באמצעות מספר זה"ב - IBAN.
    • השימוש במערכת אינו מוגבל לא בסכום מינימום ולא בסכום מקסימום. 

    מהו מספר זה"ב IBAN?
    מספר הזה"ב הינו קוד בינלאומי המשמש לזיהוי הלקוח. מספר הזה"ב IBAN מורכב מ-23 תווים הכוללים את מספר הבנק, מספר הסניף ומספר החשבון של הלקוח, וכן את קוד המדינה וספרת ביקורת. לכל חשבון בישראל יש מספר זה"ב ייחודי לו ובאמצעות מספר זה מתבצעת העברת הכספים.


    באילו עסקאות כדאי להשתמש במערכת זה"ב?

    בעסקאות הכרוכות העברת טובין כנגד תשלום כגון: עסקת יצוא או יבוא. בעסקאות של העברת בעלות על נכס כגון: מכירת דירה או מכונית. בעסקאות דחופות או בעלות חשיבות מיוחדת לאחד הצדדים, ובעיקר בעסקאות בסכומים גבוהים.ע"פ הוראת בנק ישראל החל מ- 01.07.2010 העברת שקלים בין בנקים בסכום של מעל 1 מיליון ₪ ומעלה תבוצע באמצעות מערכת זה"ב בלבד. 


     

    איך מבצעים העברה מחשבונך?
    העברת זה"ב תתאפשר באמצעות בנקאי בסניף בו מתנהל חשבונך. לביצוע העברה בנקאית באמצעות מערכת זה"ב תתבקש לציין את מספר הזה"ב של החשבון המוטב ואת שמו באנגלית.

    איך ניתן לקבל כספים בחשבונך?
    אם ברצונך לקבל כספים באמצעות מערכת זה"ב באפשרותך לברר מהו מספר הזה"ב -IBAN של חשבונך:"אוצר באינטרנט" - תפריט שירותים > מערכת זה"ב - מספר זה"ב עמדת לקוח (יוצג בתפריט "שקלים"), בעזרת הבנקאי בסניף

     

    העברת זה"ב כרוכה בעמלה כמפורט בתעריפון עמלות הבנק. במידה ודרוש לך מידע נוסף או סיוע באמצעות מענה אנושי, ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית. למידע נוסף אודות המערכת באתר בנק ישראל.

  • העברת מט"י ברשימה - יבוא קבצי מס"ב

    מהיום תוכלו לבצע העברות כספים לצד ג' בשקלים באמצעות טעינת קובץ במבנה מס"ב ישירות ממערכת הנהלת החשבונות של החברה לאתר האונליין של הבנק שלו ע"י פעולה אחת. 
    ניתן להעביר עד 99 מוטבים בכל רשימה

    למי מיועד השירות?

    • השירות מיועד ללקוחות המבקשים לבצע מספר רב של העברות במועדים קבועים ,כולל משכורות ותשלומים לספקים.
    • הפעילות תתאפשר ברמת השירות המתאימה לפעילות העברות בערוצי האינטרנט.


    יתרונות השירות:

    • עלות מופחתת בהשוואה לביצוע העברה בודדת- עבור כל מוטב תיגבה עמלה בסך 1.80 ₪ *(במקום 20 ₪ )

    • תהליך קצר, מהיר ונח הניתן לביצוע בכל עת.
    • חיסכון בניירת וזמן .


    *לא כולל עמלת שורה שתיגבה בעבור כל העברה ברשימה.


    ביצוע הפעולה מתאפשר בתפריט  "ניהול חשבון " לבחור בסרגל הניווט הימני את האפשרות העברות> טעינת רשימה לביצוע העברות.



    לביצוע העברה

  • העברות ‏שקלים‏ בתאריך עתידי

    מהיום תוכלו לבצע העברות מט"י (מטבע ישראל) בתאריכים עתידים (עד חצי שנה קדימה) באמצעות אתר האון ליין של הבנק.
    תוכלו לבצע העברות בתאריך עתידי בכל סוגי העברות באתר האון ליין:

    • העברה בין חשבונותיי

    • העברה למוטב אקראי (כולל RTGS וכולל בהרכב חתימות)

    • העברה למוטב מוגדר (כולל בהרכב חתימות)


    לביצוע העברה


    פרטים נוספים בסניפים

  • גרסה חדשה לאפליקציית מסד

    מה חדש באפליקציה:

    • צפייה בצילומי שיקים שהופקדו לחשבון - מעתה, תוכלו לצפות באמצעות האפליקציה בצילומי שיקים שהופקדו לחשבונכם.

    • במסך תנועות העו"ש- לחצו על תנועת הפקדת השיק ויפתח הצילום של השיק.

    • שיפורים במסכי מכירת מט"ח - במידה ויש מספר סוגי חשבון באותו מטבע חוץ, תוכלו מעתה לבצע מכירה מכל אחד מסוגי חשבון ולא רק מסוג חשבון אחד. 

    • שיפור בתהליך הפקדת שיק בסלולר - ביצוע פוקוס ידני בעת הצילום
    • עדכון האפליקציה בעת הפצה של גרסה חדשה לאפליקציה הסלולרית - תהליך לעדכון האפליקציה בהפעלת גרסה חדשה

  • הזדהות מהירה באפליקציית מסד בסלולר

    מעתה, תוכל לבצע כניסה לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמה בלבד.
    הכניסה מתבצעת באמצעות מסך הכניסה החדש של האפליקציה.


    לאחר ביצוע רישום ראשוני לשירות באמצעות קוד משתמש וסיסמה, תוכל לבחור בשיטת הזיהוי המועדפת עליך:

    • הזדהות באמצעות סיסמה בלבד: זוהי ברירת המחדל שנקבעת לאחר שתבצע את הרישום הראשוני (לא נדרש לבצע כל רישום נוסף).

    • הזדהות באמצעות טביעת אצבע: לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדת טביעת האצבע, אישור תנאי השימוש וזיהוי נוסף ע"י אימות באמצעות SMS.

    • הזדהות באמצעות טביעת אצבע תתאפשר במכשירים תומכים בלבד: IPhone, IPad) IOS) מגרסת מערכת הפעלה 8 ומעלה ואנדרואיד מגרסת מערכת הפעלה 6 ומעלה.
    • הזדהות באמצעות תבנית: לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדרת התבנית המועדפת עליך ולאישור תנאי השימוש.


    כיצד נרשמים?

    לחץ על כפתור "כניסה" המצוי במסך הכניסה של האפליקציה, במסך "משתמש חדש" - הזן את קוד המשתמש שלך עבור למסך "הזדהות בסיסמה" - הזן את סיסמתך. 
    בשלב זה - נכנסת לחשבונך באפליקציה.
    מעתה ואילך, קוד המשתמש שלך שמור ובכניסות הבאות יהיה עליך להזין רק את סיסמתך (האפליקציה תבצע זאת אוטומטית כי זוהי ברירת המחדל).


    כיצד ניתן לשנות את שיטת הזיהוי לטביעת אצבע או תבנית?

    בצע את הרישום הראשוני, היכנס לחשבונך, בחר בפעולה "הזדהות חכמה" מתפריט הפעולות (מצוי בצידו השמאלי העליון של המסך).
    במסך "ניהול שיטות הזדהות" - בחר בשיטת הזיהוי המועדפת עליך והמשך לפעול בהתאם להנחיות.

  • מתן הוראה באינטרנט להעברת מט"ח עתידית

    מעתה, תוכל לבצע העברות מטבע חוץ באמצעות אתר האינטרנט בתאריכים ידועים מראש ולמשך חצי שנה קדימה! לבחירתך העברות מט"ח עתידיות בבנק ומחוץ לבנק, למוטבים מוגדרים ולמוטבים קיימים.


    להעברת מט"ח עתידית כנס לחשבונך האישי, תפריט "מטבע חוץ" ובחר באופציה המבוקשת בתפריט "העברות מט"ח".


    תוכל לצפות בפעולות הממתינות לביצוע בכל עת וכן לבטל את ההוראה באמצעות אתר האינטרנט, עד לתאריך ביצוע ההעברה בשעה 10:00 בבוקר, באמצעות שאילתה: "פירוט/ביטול הוראות עתידיות" וכן באמצעות פנייה לסניף.


    לקוחות העובדים בהרכב חתימות - מעתה טיוטות הוראה יוצגו ב"טיוטות הוראה בהמתנה לאישורים".

  • פרעון הלוואה בהחזרים קבועים

    מהיום תוכלו לקבל פרעון מוקדם של הלוואה בהחזרים קבועים גם באתר וגם באפליקציה

  • הפקדת שיקים בסלולר

    כבר מהיום באפליקציית בנק מסד, ניתן לבצע הפקדת שיקים המשוכים גם על בנקים אחרים

    נכנסים לאפליקציית בנק מסד, מצלמים את השיק באמצעות מכשיר הנייד והוא מופקד ישירות לחשבונכם האישי !


    חשוב לדעת !

    על מנת ליהנות מהשירות החדש הנכם מתבקשים לעדכן את הגרסה של אפליקציית הבנק בחנויות המקוונות.


    מי יכול ליהנות משירות הפקדת שיק בסלולר?

    • פעולת הפקדת שיק בסלולר זמינה לכלל לקוחות הקבוצה באפליקציית הבנק.
    • הפעולה תתאפשר ללקוחות המנויים לאתר האון ליין בעלי רמת הרשאה לפעילות.
    • אין צורך להירשם לשירות והוא יתאפשר אוטומטית לרמת שירות זו.

    איך עובד השירות החדש?

    היכנסו לפעולת "הפקדת שיק" בסלולר מתפריט פעולות או מתפריט תנועות עו"ש באפליקציית אוצר החייל לאייפון או לאנדרואיד בגרסה העדכנית.

    הזינו את סכום השיק ומספר הסלולר שלכם למשלוח sms  למקרה של דחיית ההפקדה

    צלמו את חזית וגב השיק בהתאם להנחיות המוצגות באפליקציה

    ולסיום אשרו את פרטי ההפקדה ותנאי השירות להפקדת שיק בסלולר


     

    אלו שיקים ניתן להפקיד בשירות?

    • שיקים במטבע ישראלי המשוכים על הבנקים הבאים בלבד:
      הבנק הבינלאומי, בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק אוצר החייל, בנק מסד, מרכנתיל, בנק מזרחי ובנק איגוד.
    • שיק משורטט לא סחיר בלבד ("למוטב בלבד") הנושא היסב בודד של המוטב בגב השיק.
    • ניתן להפקיד שיק "מזומן" כאשר תאריך הפירעון חל ביום ההפקדה או מוקדם יותר לפי ימי עסקים של הפקדת שיק בסלולר.

    מה לעשות עם השיק לאחר שהופקד באפליקציה?

    עליכם לשמור על השיק ללא הגבלת זמן.


    האם קיימת מגבלה בסכום ובמספר השיקים שניתן להפקיד באמצעות השירות?

    • ניתן להפקיד בפעולה אחת שיק בודד עד לסכום של 10,000 ש"ח.
    • ניתן להפקיד ביום עסקים מספר שיקים בפעולות נפרדות עד לסכום כולל של 24,000 ש"ח.
    • ניתן להפקיד באפליקציה מספר שיקים בחודש קלנדרי עד לסכום כולל של 60,000 ש"ח.

    עד איזו שעה ייחשב יום עסקים להפקדת שיקים באמצעות האפליקציה?

    • ראשון עד חמישי - עד השעה 17:30.
    • ימי שישי וערבי חג - עד השעה 12:00.

    פעולה שתבוצע לאחר השעות לעיל, תיחשב כפעולה שבוצעה ביום העסקים העוקב.

     

    איך תדעו האם הפקדה אושרה/נדחתה ?

    • במקרה שההפקדה נדחתה תישלח אליכם הודעת sms על כך.
    • במקרה וההפקדה אושרה תתעדכן היתרה בחשבונכם וסטטוס ההפקדה בשאילתת "פירוט/ביטול הוראות" באינטרנט/באפליקציה יתעדכן ל"פעולה אושרה/נדחתה"

    מהן האפשרויות העומדות בפניכם במקרה של החזרת שיק שהופקד בסלולר?

    • שיק שהופקד על ידכם בסלולר וחזר, ניתן לפעול לגביו באחת מתוך שלוש האפשרויות הבאות:
    • לפנות לנותן השיק לצורך קבלת תשלום חלופי.
    • להפקיד את השיק שוב, אם לא קיימת מניעה לכך.
    • לבקש מהבנק מסמך הנקרא "פלט של שיק ממוחשב"  (כמוגדר להלן).

  • בקשה למשיכה מוגדלת באתר ובאפליקציה

    בקשה למשיכה מוגדלת באתר, באפליקציה, או במסד call

    מהיום תוכלו לבצע משיכה בסכום מוגדל מהסניפומט ע"י הגשת בקשה מראש באתר ה- On Line, באפליקציה, או במסד call, מבלי להמתין לפתיחת הסניף.