MatafRightSideBarPortlet
Web Content Viewer

Web Content Viewer
  • שינוי רמות שירות לאינטרנט באמצעות אתר האונליין

    בנק מסד משיק שירות חדש בערוצים הישירים שינוי רמות שירות לאינטרנט‏ באמצעות ‏אתר האונליין‏ והאפליקציה הסלולרית של הבנק.

     

    מהיום לקוחות המנויים לשירות "מסד באינטרנט", בכל רמות השירות, יכולים לשנות את רמת השירות  (להרחיב או לצמצם), גם דרך אתר הבנק והאפליקציה הסלולרית ללא צורך בהגעה לסניף.

    כדי ליהנות מהשרות החדש באפליקציית הבנק, הנכם נדרשים לעדכון הגרסה מחנות האפליקציות .

     

    האפשרות החדשה של "שינוי רמת שירות" תתווסף לתפריטי הניווט באופן הבא:
    באתר > תפריט מידע אישי > "שינוי רמות שירות"
    באפליקציה > תפריט הפעולות > "שינוי רמות שירות"

  • שוק ההון החדש

    בשוק ההון החדש נוספו אפשרויות פונקציונאליות חדשות המסייעות באיתור ני"ע,בתצוגה חדשנית וברורה של ניתוחים טכניים ופיננסים ובמידע אודות שוק ההון ומידע אישי.

    מסך מידע ני"ע נועד לספק את כל המידע הקיים אודות ני"ע (מניות בישראל, בארה"ב ובאירופה, תעודות סל בישראל)  ו–ETF  בארה"ב ובאירופה,  אג"ח בישראל קונצרני  + ממשלתי , קרן נאמנות בישראל, מדדים בישראל ובעולם, נגזרים בישראל ואופציות על מניות בארה"ב + פונקציונאליות של מסחר.

    אזור ה-  SNAPSHOT הוא היצג גרפי של נתונים אודות נייר או מדד. האזור מתמצת בצורה חכמה ואפקטיבית פרמטרים משמעותיים באופן שמאפשר למשתמש להסיק תובנות מהירות ובעלות ערך.
    אזור הנתונים מרכז עבור המשתמש את נתוני המפתח אודות המניה או המדד. האזור משלב בין מידע מהמסחר היומי, מידע כללי ומידע על יחסים ומכפילים פיננסים.

    גרף ני"ע/מדד בזמן אמת מקצועי וחדשני. לצד מידע תוך יומי, הגרף מספק גם מבט מעמיק לתוך היסטורית המחירים ומידע על הנתונים המשמעותיים בטווח של עד 5 שנים אחורה. כמו כן הגרף מספק מידע אודות האירועים שהתרחשו בנייר בשנה האחרונה. באפשרות המשתמש לשנות בקלות את מסגרות הזמן, לכתוב הערות על הגרף ולהדפיס או להוריד את תמונת הגרף למחשב.
    גרף ניתוח טכני בזמן אמת, חדש ומתקדם מאפשר למשתמש לזהות תבניות התנהגות ודפוסים בני"ע או במדד ע"י בחירת סוג גרף, שימוש במבחר רב של אינדיקטורים טכניים, בחירה ברזולוציות זמן שונות ושימוש בכלי ציור שונים כגון: פיבונאצ'י. באמצעות הכלי ניתן לנתח כל סוג של ני"ע, לרבות אופציות מעו"ף.

    אזור בעלי עניין מספק למשתמש ערך מוסף על ידי כך שהוא מרכז את המידע החשוב אודות בעלי עניין בני"ע. האזור מציג את התפלגות האחזקות בני"ע ואת התנועות שבצעו בעלי העניין בני"ע, לרבות: תאריך, סוג הפעולה, כמות ושער.

    גרף דו"חות כספיים מתמצת את הנתונים העיקריים מתוך הדו"חות הכספיים של החברה בחיתוך לפי: תצוגה רבעונית, שנתית ורבעונית + שנתית.
    סורק ניירות ערך מציג רשימה של ניירות ערך על פי סוג (מניה, קרן, אג"ח וכו'), ומאפשר לצמצם את הרשימה לפי תתי נושאים.
    הסורק מאפשר איתור קבוצה או נייר ערך המתאים לצרכי ההשקעה של המשתמש, זאת על פי פרמטרים וחיתוכים היוצרים סינון חכם של הרשימה ע"פ בחירתו של המשתמש.

     

  • עדכון פרטים אישיים באפליקציה ובאתר

    החלפתם מספר טלפון ? שיניתם מייל?

    מהיום תוכלו לעדכן את פרטי הטלפון וכתובת המייל האישיים שלכם ישירות באפליקציה או באתר 

    השירות נמצא תחת לשונית שירותים ומידע כללי

  • שירות advise.me

    שירות advise.me  -משקיעים בייעוץ פורץ דרך


    שירות ייעוץ השקעות פורץ דרך וחדשני המאפשר לך ליהנות מקבלת המלצות מותאמות לתיק ההשקעות שלך ישירות לנייד מביצוע פעולות בקלות ממסך ההמלצה באפליקציה.


    על מנת ליהנות מהשירות החדש הנך מתבקש לעדכן את הגרסה של אפליקציית הבנק ולבצע רישום באמצעות כניסה לתפריט ובחירה באפשרות advise.me, או להצטרף לשירות אצל יועץ ההשקעות בסניף (+רישום להודעות Push באפליקציה).


    לפרטים נוספים אודות השירות לחץ כאן

  • העברת מט"י ברשימה - יבוא קבצי מס"ב

    מהיום תוכלו לבצע העברות כספים לצד ג' בשקלים באמצעות טעינת קובץ במבנה מס"ב ישירות ממערכת הנהלת החשבונות של החברה לאתר האונליין של הבנק שלו ע"י פעולה אחת. 
    ניתן להעביר עד 99 מוטבים בכל רשימה

    למי מיועד השירות?

    • השירות מיועד ללקוחות המבקשים לבצע מספר רב של העברות במועדים קבועים ,כולל משכורות ותשלומים לספקים.
    • הפעילות תתאפשר ברמת השירות המתאימה לפעילות העברות בערוצי האינטרנט.


    יתרונות השירות:

    • עלות מופחתת בהשוואה לביצוע העברה בודדת- עבור כל מוטב תיגבה עמלה בסך 1.80 ₪ *(במקום 20 ₪ )

    • תהליך קצר, מהיר ונח הניתן לביצוע בכל עת.
    • חיסכון בניירת וזמן .


    *לא כולל עמלת שורה שתיגבה בעבור כל העברה ברשימה.


    ביצוע הפעולה מתאפשר בתפריט  "ניהול חשבון " לבחור בסרגל הניווט הימני את האפשרות העברות> טעינת רשימה לביצוע העברות.



    לביצוע העברה

  • העברה למוטב אקראי במט"ח

    לצורך ביצוע העברה במט"ח למוטב שפרטיו לא הוגדרו מראש באמצעות הסניף, עליך להיות מנוי לרמת שירות רביעית.  

    איך זה עובד ?

    • בחר בתפריט "העברת מט"ח למוטב אקראי"
    • הזן את פרטי ההעברה או בחר לבצע את ההעברה על סמך העברה קודמת שבוצעה בחשבון  (ושניתן לבצעה באתר).
      במקרה זה, ישתלו כל פרטי ההוראה החדשה על פי פרטי ההעברה הקודמת למעט מספר נתונים כמו: סכום, פרטי תשלום ועוד.
      ניתן לעדכן את הנתונים שנשתלו.
    • בכל העברה (בכל סכום) תשלח סיסמה חד פעמית זמנית ב – SMS למספר הטלפון הנייד כפי שמעודכן ברישומי הבנק
      (ובהרכב חתימות לחותם האחרון). ההוראה תקלט רק לאחר הקלדת הסיסמה החד פעמית שהתקבלה.
    • התקרות לביצוע העברה* ( בסכומים שווי ערך ₪):
           סכום העברה בודדת – עד סכום 30,000 ₪ (ליחידים) /עד סכום 100,000 ₪ ( לתאגידים).
           סכום מצטבר חודשי להעברות – עד סכום 50,000 ₪ ( ליחידים)/עד סכום 750,000 ₪ ( לתאגידים).
           תקרות אלו יחושבו לאור כלל העברות אקראיות בחשבון. לרבות העברות במט"י ותשלומים לחברת החשמל ולבזק.

     לביצוע הפעולה >>

     

    *סכומים אלה הינם סכומי המקסימום והבנק יכול לקבוע סכומים נמוכים יותר לפי שיקול דעתו בחשבונות מסוימים.
    הסכומים ישתנו מעת לעת לפי קביעת הבנק

  • הזדהות מהירה באפליקציית מסד בסלולר

    מעתה, תוכל לבצע כניסה לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמה בלבד.
    הכניסה מתבצעת באמצעות מסך הכניסה החדש של האפליקציה.


    לאחר ביצוע רישום ראשוני לשירות באמצעות קוד משתמש וסיסמה, תוכל לבחור בשיטת הזיהוי המועדפת עליך:

     

    • הזדהות באמצעות סיסמה בלבד: זוהי ברירת המחדל שנקבעת לאחר שתבצע את הרישום הראשוני (לא נדרש לבצע כל רישום נוסף).

     

    • הזדהות באמצעות טביעת אצבע: לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדת טביעת האצבע, אישור תנאי השימוש וזיהוי נוסף ע"י אימות באמצעות SMS.

     

    • הזדהות באמצעות טביעת אצבע תתאפשר במכשירים תומכים בלבד: IPhone, IPad) IOS) מגרסת מערכת הפעלה 8 ומעלה ואנדרואיד מגרסת מערכת הפעלה 6 ומעלה.
    • הזדהות באמצעות תבנית: לאחר הרישום הראשוני, עליך לבצע רישום נוסף לשם הגדרת התבנית המועדפת עליך ולאישור תנאי השימוש.

     

     

     

     

    כיצד נרשמים?

    לחץ על כפתור "כניסה" המצוי במסך הכניסה של האפליקציה, במסך "משתמש חדש" - הזן את קוד המשתמש שלך עבור למסך "הזדהות בסיסמה" - הזן את סיסמתך. 
    בשלב זה - נכנסת לחשבונך באפליקציה.
    מעתה ואילך, קוד המשתמש שלך שמור ובכניסות הבאות יהיה עליך להזין רק את סיסמתך (האפליקציה תבצע זאת אוטומטית כי זוהי ברירת המחדל).


    כיצד ניתן לשנות את שיטת הזיהוי לטביעת אצבע או תבנית?

    בצע את הרישום הראשוני, היכנס לחשבונך, בחר בפעולה "הזדהות חכמה" מתפריט הפעולות (מצוי בצידו השמאלי העליון של המסך).
    במסך "ניהול שיטות הזדהות" - בחר בשיטת הזיהוי המועדפת עליך והמשך לפעול בהתאם להנחיות.

  • מתן הוראה באינטרנט להעברת מט"ח עתידית

    מעתה, תוכל לבצע העברות מטבע חוץ באמצעות אתר האינטרנט בתאריכים ידועים מראש ולמשך חצי שנה קדימה! לבחירתך העברות מט"ח עתידיות בבנק ומחוץ לבנק, למוטבים מוגדרים ולמוטבים קיימים.


    להעברת מט"ח עתידית כנס לחשבונך האישי, תפריט "מטבע חוץ" ובחר באופציה המבוקשת בתפריט "העברות מט"ח".


    תוכל לצפות בפעולות הממתינות לביצוע בכל עת וכן לבטל את ההוראה באמצעות אתר האינטרנט, עד לתאריך ביצוע ההעברה בשעה 10:00 בבוקר, באמצעות שאילתה: "פירוט/ביטול הוראות עתידיות" וכן באמצעות פנייה לסניף.


    לקוחות העובדים בהרכב חתימות - מעתה טיוטות הוראה יוצגו ב"טיוטות הוראה בהמתנה לאישורים".

  • פרעון הלוואה בהחזרים קבועים

    מהיום תוכלו לקבל פרעון מוקדם של הלוואה בהחזרים קבועים גם באתר וגם באפליקציה

  • מערכת זה"ב

    מערכת זה"ב הינה מערכת מתקדמת, יעילה ואמינה להעברת כספים בשקלים:

    • המערכת הושקה ב-2007 ע"י בנק ישראל ומתופעלת על ידו.
    • מערכת זה"ב מאפשרת להעביר כספים בשקלים באופן מיידי - בטווח זמן של לכל היותר שעתיים
    • מרגע אישור הפעולה - בין בנקים בישראל, העברה הינה סופית (אינה ניתנת לביטול) ומשתקפת בזמן אמת הן בחשבון המעביר והן בחשבון המוטב.
    • העברות הכספים במערכת זה"ב מתבצעת רק באמצעות מספר זה"ב - IBAN.
    • השימוש במערכת אינו מוגבל לא בסכום מינימום ולא בסכום מקסימום. 

    מהו מספר זה"ב IBAN?
    מספר הזה"ב הינו קוד בינלאומי המשמש לזיהוי הלקוח. מספר הזה"ב IBAN מורכב מ-23 תווים הכוללים את מספר הבנק, מספר הסניף ומספר החשבון של הלקוח, וכן את קוד המדינה וספרת ביקורת. לכל חשבון בישראל יש מספר זה"ב ייחודי לו ובאמצעות מספר זה מתבצעת העברת הכספים.


    באילו עסקאות כדאי להשתמש במערכת זה"ב?
    בעסקאות הכרוכות העברת טובין כנגד תשלום כגון: עסקת יצוא או יבוא. בעסקאות של העברת בעלות על נכס כגון: מכירת דירה או מכונית. בעסקאות דחופות או בעלות חשיבות מיוחדת לאחד הצדדים, ובעיקר בעסקאות בסכומים גבוהים.ע"פ הוראת בנק ישראל החל מ- 01.07.2010 העברת שקלים בין בנקים בסכום של מעל 1 מיליון ₪ ומעלה תבוצע באמצעות מערכת זה"ב בלבד. 


     

    איך מבצעים העברה מחשבונך?
    העברת זה"ב תתאפשר באמצעות בנקאי בסניף בו מתנהל חשבונך. לביצוע העברה בנקאית באמצעות מערכת זה"ב תתבקש לציין את מספר הזה"ב של החשבון המוטב ואת שמו באנגלית.

    איך ניתן לקבל כספים בחשבונך?
    אם ברצונך לקבל כספים באמצעות מערכת זה"ב באפשרותך לברר מהו מספר הזה"ב -IBAN של חשבונך:"אוצר באינטרנט" - תפריט שירותים > מערכת זה"ב - מספר זה"ב עמדת לקוח (יוצג בתפריט "שקלים"), בעזרת הבנקאי בסניף

     

    העברת זה"ב כרוכה בעמלה כמפורט בתעריפון עמלות הבנק. במידה ודרוש לך מידע נוסף או סיוע באמצעות מענה אנושי, ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית. למידע נוסף אודות המערכת באתר בנק ישראל.

  • הודעות בשבילך

    שירות חדש באפליקציה הסלולרית – הודעות בשבילך

    שירות חדש באפליקציית מסד המאפשר לך לקבל הודעות כלליות ואישיות  והצעות ערך של שירותים ומוצרים המתאימים לך

    באופן אישי ישירות לנייד שלך בצורה קלה ומהירה.

    לצורך קבלת השירות יש לבצע עדכון של האפליקציה הזמינה ללקוחות דרך החנויות המקוונות (Appale, Google).

    ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מהחנות המקוונת של App Store/ Google Android Play.


    איך מצטרפים לשירות?

    הצטרפות מתבצעת באמצעות האפליקציה לאחר הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה עליך לבחור מתפריט הפעולות "הודעות בשבילך".


    תוכל לבחור את סוגי ההודעות שיתקבלו:

    הודעות כלליות – עדכונים בנושא שעות פעילות הסניף, מנהל סניף חדש, תוספות באפליקציה וכו'.

    הצעות ערך – הודעות בגין מוצרים ושירותים שעשויים לעניין אותך.

    הודעות אישיות - הודעות אישיות בדבר אירועים בחשבון.

    לאחר בחירת סוגי ההודעות יש לאשר את תנאי השימוש ולבחור במקש "אישור".

     

    לאחר בחירה במקש "אישור" תוצג הודעה כי הבקשה נקלטה ותוכל להוסיף חשבונות נוספים לשירות.

     

    כיצד מצרפים מספר חשבונות  לשירות?

    לחץ על "הוסף חשבון" או באמצעות מסך ההצטרפות > בחירה במספר חשבון חדש בתיבת "מספר חשבון".


    לתנאי השימוש בשירות

     

    שימו לב ! במקרים בהם המכשיר אינו זמין (אבד/ נגנב וכד') יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית במספר טלפון 03-5130616 הזמין 24 שעות.

  • בקשה למשיכה מוגדלת באתר ובאפליקציה

    בקשה למשיכה מוגדלת באתר, באפליקציה, או במסד call

    מהיום תוכלו לבצע משיכה בסכום מוגדל מהסניפומט ע"י הגשת בקשה מראש באתר ה- On Line, באפליקציה, או במסד call, מבלי להמתין לפתיחת הסניף.

Web Content Viewer
Warning

Warning

Invalid configuration found. Contact the administrator.