MatafRightSideBarPortlet
Web Content Viewer

יותר מהיר, יותר נוח, יותר זול!

בעידן הדיגיטלי, כולנו מתנהלים באינטרנט, וכך גם השירותים הבנקאיים זמינים ונגישים ברשת.
האתר הבנקאי של בנק מסד מאפשר לכם לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות באינטרנט וכן לקבל מידע מקיף על חשבונותיכם בצורה פשוטה וידידותית ומבלי להגיע לסניף.

Web Content Viewer
  • איזה מידע ניתן לקבל באינטרנט?

    •  פירוט כל התנועות בחשבון. 
    •  פירוט החיובים בכרטיסי האשראי. 
    •  פירוט תיק ההשקעות. 
    •  פירוט תיק ההלוואות. 
    •  פירוט תיק מט"ח. 
    •  צפייה בהודעות דואר ללקוח.
    •  הנפקת קוד זיהוי טלפוני חדש.
    •  צפייה בצילומי שיקים.
    •  חדש! מידע פיננסי - מערכת גרפים, מדדי בורסה, מדדים עיקריים, מידע קרנות נאמנות, מערכת אג"ח ומק"מ. 

    איזה פעולות ניתן לבצע באינטרנט?

    • החלפת סיסמה למסד באינטרנט.

    •  הנפקת קוד זיהוי טלפוני חדש.

    •  הצטרפות לשירות מסד ב- SMS.

    •  הצטרפות לשירות דואר און ליין. 

    •  העברות כספים בין חשבונות. 

    •  הזמנת פנקסי צ'קים. 

    •  פעולות במטבע חוץ. 

    •  שאילתות בנושאי גביית מס. 

    •  תשלום חשבונות חשמל וטלפון.

    •  קבלת הלוואת אשראי ישיר ברגע. 

    •  רכישה ומכירה של פח"ק.

    •  הפקדה לתוכניות חסכון.
    •  שינוי וביטול הוראות בני"ע.

    כיצד אני מצטרף לשירות מסד באינטרנט?

    בעת הצטרפותך בסניף הבנק עומדות לרשותך שתי אפשרויות:

     הצטרפות לשירותי מידע בלבד: צפייה במידע כולל אודות חשבונותיך, תנועות העו"ש והמט"ח, פיקדונות וחסכונות, אשראי ועוד.

     הצטרפות למידע ופעולות: בנוסף לצפייה במידע כולל אודות חשבונותיך, תוכל/י לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות בלחיצת כפתור. 

    במעמד ההצטרפות לשירות יועבר לידיך זיהוי משתמש קבוע באמצעותו תוכל לזהות אותך המערכת בכדי לאפשר לך גלישה אישית ובטוחה. 

    בנוסף לקוד המשתמש תקבל סיסמא אישית לכניסה. סיסמא זו תקפה ל-30 יום בלבד, ובכניסתך הראשונה לשירות תתבקש/י להחליפה.

    קוד המשתמש בצירוף הסיסמא האישית יאפשרו לך כניסה לשירות. מכאן ואילך תוכל/י לצפות בחשבונותיך ו/או לבצע פעולות ישירות.

    כיצד אני יוצר קשר עם מוקד התמיכה?

    מוקד תמיכת האינטרנט עומד לשרותך בטלפון 2449*:
    ימים א'-ה': 08:00-23:00

    יום ו' וערבי חג: 08:00-15:00