MatafRightSideBarPortlet
Web Content Viewer


תכננתם להיכנס לבנק ולא הספקתם ? הסניף סגור ואתם זקוקים לשירות מיידי? אתם בחו"ל וחייבים לבצע פעולה בחשבון? 

  

חייגו אלינו  2448* מכל מכשיר ותוכלו לבצע פעולות בחשבון, גם כשהסניף סגור.


שעות פעילות מסד CALL:

ימים א'-ה': 07:15-20:00. 

יום ו' וערבי חג: 07:15-14:00.

בחול המועד וערבי ימי זיכרון : 07:15-19:00


לרשותך, מענה קולי ממוחשב עומד לרשותך 24 שעות ביממה.

Web Content Viewer
  • מהו המידע הזמין באמצעות מסד Call?

    •  פירוט פעולות ויתרות בחשבון העו"ש. 
    •  חיובים בגין שימוש בכרטיסי אשראי. 
    •  מצב פקדונות, תוכניות חסכון, קופות גמל, ניירות ערך והלוואות. 
    •  וגם: מידע מעודכן של שערי מניות ומט"ח בזמן אמת.

    איזה פעולות ניתן לבצע באמצעות מסד Call?

    •  העברות כספים בין חשבונות. 
    •  הזמנת כרטיסי אשראי ופנקסי צ'קים. 
    •  קנייה ומכירה של פח"ק / פק"מ. 
    •  קנייה ומכירה של ניירות ערך ישראליים וזרים, מעו"ף וקרנות נאמנות.
    •  הזמנת מידע הסטורי. 
    •  ביצוע פעולות במטבע חוץ.
    •  הלוואות וביצוע אשראי ישיר.
    •  הפקדה לתוכניות חסכון.

    מי נהנה משירות מסד Call?

    •  בעלי חשבון פרטי.

    •  בעלי חשבון פרטי משותף - אשר זכות החתימה היא לכל אחד בנפרד.
    •  תאגידים - אשר יסמיכו מורשים למסור הוראות למוקד (כל אחד בנפרד).

    איך מצטרפים לשירות מסד Call?

    •  נגשים לסניף הבנק, חותמים על הסכם הצטרפות לשירות מסד Call ומקבלים קוד סודי.
    • מעכשיו, כשתרצו לבצע פעולה בחשבון או לקבל מידע על הפעילות בחשבון, פשוט מחייגים 2448* מכל טלפון. 

Web Content Viewer