צור קשר

דרכי התקשרות עם בנק מסד

התכתבות עם הבנק

שירות התכתבות עם הבנק מאפשר  לך לפנות אלינו בכל זמן שתרצה בנושאים בנקאיים , פעולות בחשבון והעברת מסמכים באופן מאובטח באמצעות באתר הבנק ובאפליקציה.

לפניות באתר> היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על שירות "התכתבות עם הבנק" בצד ימין למעלה 

 לפניות באפליקציה> היכנסו לחשבון שלכם באפליקציה ולחצו על האייקון של הבועית בצד שמאל למעלה או היכנסו לתפריט, תגללו לסוף התפריט

ולחצו על "התכתבות עם הבנק". 

דברים שחשוב לדעת!*

  • מענה לפניות יינתן תוך 2 ימי עסקים, לכן אם הנושא מאוד דחוף יש ליצור קשר טלפוני עם הסניף או עם המוקד 2448*
  • לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון  03-5130047 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il
  • למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או למסד CALL בטלפון 2448* ככל שקיים לך מנוי.

מוקדי שירות

בירורים/בקשות/הצעות/ מידע ופעולות בחשבון :

מוקד מסד Call בטלפון 2448* או 03-5130046  שעות פעילות המוקד

עדכון - ביצוע העברות באמצעות המוקד

לתשומת לבכם- לאור עומס הפניות במוקד, לא יתאפשר לבצע העברות בסכום הנמוך מ- 200 ש"ח. 
באפשרותכם לבצע העברות ישירות באתר או באפליקציה, ללא צורך בהמתנה

משכנתאות :

מוקד משכנתאות בטלפון 3533*
לשעות פעילות המוקד

פתיחת חשבון :

מעבר לפתיחת חשבון באתר

תמיכה טכנית באתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית:

מסד באינטרנט 2449* או 03-5130047

שעות פעילות:

ימים א'-ה': מ-8:00 עד 19:00
יום ו' וערבי חג: מ-8:00 עד 13:00
דואר אלקטרוני: support@fibi.co.il

לתשומת לבך! 
בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו. 

דיווח אובדן/גניבת כרטיסי אשראי ו/או כרטיס בנקאי :

בכל מקרה של אובדן/גניבת כרטיס אשראי, יש להתקשר באופן ישיר ומיידי למוקדי הדיווח בהתאם לסוג הכרטיס לדיווח בנוגע לכרטיסי אשראי

אובדן/גניבת מכשיר סלולרי :

03-5130616

קרנות השתלמות למורים :

מוקד קרנות השתלמות מורים  

עמיתי קרנות השתלמות של הסתדרות המורים:
מוקד מורים - 03-7706060
פקס- 03-5155613
אתר האינטרנט - www.kranoth.org.il

עמיתי קרנות ההשתלמות של ארגון המורים
מוקד מורים - 03-7706061
פקס- 03-5755913
אתר האינטנרט - 
www.kereni.co.il


מחלקת קרנות השתלמות:
הכתובת: רחוב קיבוץ גלויות 34, תל-אביב, מיקוד 6655018
שעות מענה טלפוני:
ימים א'-ה', בין השעות: 08:00-16:00
יום ו' המוקד סגור

היחידה לפניות הציבור

בנק מסד רואה עצמו מחויב להעניק לך את השירות המיטבי בכל ערוצי הפנייה ומייחס חשיבות רבה לשביעות הרצון שלך.
עם זאת, אם במהלך הפעילות השוטפת לא קיבלתם מענה מלא לציפיותיכם, מחלקת פניות הציבור עומדת לרשותכם בכל עת ולכל עניין ותשמח לעזור. 
לתשומת ליבך!
לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות היחידה. הוראות לביצוע וכן בירורים/בקשות/הצעות
יש להפנות ישירות לסניף בו מתנהל חשבונך או למוקד מסד Call בטלפון 2448*.

באפשרותך לפנות למחלקת פניות הציבור באמצעות האתר - טופס פנייה אלקטרוני
בטלפון   03-5641347 
בפקס     03-7170598

בדואר:   בנק מסד, היחידה לפניות הציבור

             רח' אבא הלל 12, רמת גן
             מיקוד  5250606

כמו כן, בחגי תשרי, בערבי החג, בפורים ובחוה"מ סוכות ופסח משרדי ההנהלה הראשית ומחלקת פניות הציבור של הבנק יהיו סגורים.

דרכי התקשרות עם רכז נגישות:
בכל שאלה/פנייה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות, ניתן לפנות לרכז הנגישות בקבוצת הבינלאומי.

פונקציה לגביית חובות

לידיעתכם,

המחלקה לגבייה משפטית בבנק מסד נמצאת בכתובת:

אבא הילל 12 בניין ששון חוגי רמת גן מיקוד: 5250606

ניתן להשיג אותם בטלפון : 03-5641361 .