MatafRightSideBarPortlet
Web Content Viewer

גלישה בטוחה

כמו כל המצאה טכנולוגית, רשת האינטרנט הביאה עמה תועלות אך לצידן גם סכנות, ובראשן גניבת מידע, פגיעה בפרטיות, התחזות והונאות. אנו פועלים בכל הדרכים על מנת להגן על המידע, ולשמור פרטיותכם ונעזרים בכלי אבטחה חדשניים ובמערכות ניטור והצפנה מתקדמות בכדי להעמיד לרשותכם מערכות בטוחות, אמינות ומהימנות לשימוש מקוון. גם אתם, לקוחותינו, יכולים לסייע לנו במשימה חשובה זו.

Web Content Viewer
  • כניסה לאתר הבנק ולאתר "האון ליין"-  ישנה חשיבות רבה באימות האתר אליו אתם גולשים על מנת להימנע מהונאות , ולצורך שמירה על פרטיותכם.
    לצורך גלישה לאתר הבנק יש להקליד את הכתובת המלאה של אתר הבנק: www.bankmassad.co.il לאחר קבלת דף הבית של האתר יש ללחוץ על קישור "כניסה לחשבון".


    לתשומת לבך: אין להיכנס לאתר הבנק באמצעות קישורים המועברים אליך בדואר אלקטרוני. 


    אימות האתר במהלך הגלישה באתר יש לשים לב לאימות האתר כמפורט להלן:

    • כתובת האתר - חשוב לוודא כי כתובת האתר מתחילה ב - online.bankmassad.co.il למשך כל זמן ההתקשרות מול המערכת. בדקו כי לפני שורת הכתובת מופיע https:// המציין כי התקשורת מאובטחת ומוצפנת

    • צורה ומבנה - יש לשים לב כי צורתו הכללית של האתר וחזותו החיצונית מוכרים לך.

    • הצפנת התקשורת - חשוב לוודא כי בשורת הכתובת מופיע סמל של מנעול סגור או מפתח שלם (בהתאם לגרסת הדפדפן המותקנת במחשבך). סימן זה יופיע למשך כל זמן ההתקשרות מול המערכת. סמל זה מציין כי האתר מאובטח וכי הנתונים העוברים בין מחשבכם למחשב הבנק הינם מוצפנים. חשוב מאוד לוודא כי סמל זה מופיע כבר במסך הכניסה לשירות, וכי הוא ממשיך להופיע בכל הדפים בהם אתם גולשים. באמצעות לחיצה כפולה על המנעול/המפתח תוצג התעודה הדיגיטאלית שהונפקה לאתר. יש לוודא שהתעודה  בתוקף והונפקה עבור בנק מסד בע"מ.


    כך תיראה שורת כתובת תקינה בכל אחד מהדפדפנים:

    כרום: 


    פיירפוקס: 


    אקספלורר: 



    • בקרת חשבון -  מומלץ  לבדוק, באופן שוטף, את חשבונותיכם השונים. על מנת לאפשר שליטה ובקרה אישית על הנעשה בחשבונכם, מוצגים בדף הראשי של החשבון, באתר ובאפליקציה, תאריך ושעת הכניסה האחרונים לחשבון. עשו לכם הרגל קבוע: בכל כניסה לחשבון בדקו את התאריך ונסו להיזכר אם זה אכן המועד האחרון שבו נכנסתם לחשבון. בנוסף ניתן לצפות באתר ב-10  כתובות ה-IP האחרונות מהן בוצעה הזדהות תקינה על ידי לחיצה על: שירותים ומידע כללי > מידע אישי > כניסות אחרונות.
      בכל מקרה של חשד יש להודיע לתמיכת האינטרנט בבנק בטלפון 03-5130047.